Interim- en procesmanagement
Interim- en procesmanagement wordt vaak ingezet bij overheid of bedrijven. Dit kan zijn als tijdelijke vervanging, bij reorganisatie of transitie, een bijzonder drukke periode, een speciaal project of bij het vergroten van de productiviteit van een organisatie.
Onze aanpak bij interim- en procesmanagement
Bureau La Poutre heeft al vele organisaties geholpen als interim- of procesmanager, zowel bij de overheid, in het publieke domein en bij bedrijven. De focus is hierbij vaak op procesbegeleiding en -versnelling. We hebben daarbij een echte ‘Get it done’ mentaliteit, waarbij we objectief, effectief en efficiënt naar oplossingen zoeken die werken en snel inzetbaar zijn. We houden daarbij altijd oog voor de omgeving, de interne dynamiek van een organisatie en de mensen binnen de organisatie.
Tijdens teamveranderingen of speciale projecten kunnen we ook een interim-rol vervullen als inhouse coach of trainer en daarmee helpen met het vormgeven van gedrags- en organisatie transformatie. Wij doen dit altijd in goede samenspraak met de organisatie, zodat coaching- en teamsessies in vol vertrouwens aan ons overgelaten kunnen worden. We meten daarbij altijd de voortgang en stimuleren transformatie die zichtbaar is.
Heb je een interim- of procesmanager nodig binnen jouw organisatie? Meld je dan nu aan voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek. In dit gesprek kunnen we kennis maken en bepalen op welke manier we jou of je organisatie het beste van dienst kunnen zijn.